Notícies

Tanquem l’any amb projectes destacats com la construcció del Spotify Camp Nou 

Finalitzem l’any amb la posada en marxa de projectes emblemàtics en tot el territori espanyol, reafirmant el nostre lideratge en solucions innovadores per a la construcció i que promouen el desenvolupament sostenible de les regions. 

Al llarg d’enguany, hem participat en iniciatives com la construcció del Spotify Camp Nou amb formigó Susterra, de menor petjada de carboni i amb àrids reciclats procedents de la demolició del propi estadi. També destaca la nostra participació en altres projectes com el reforç de l’estructura del viaducte sobre el Río Piedra, en Ateca (Saragossa), la col·locació de mobiliari urbà al costat de les Torres Picasso a Màlaga, la construcció de la residència ACR Salamanca, entre molts altres. 

Amb la nostra participació en projectes de diferents sectors i àmbits, que també engloben obres logístiques, comercials i urbanes, ens posicionem com un soci global de solucions innovadores per a la construcció d’estructures que promouen el desenvolupament social. I ho fem a través de nostres més de 70 instal·lacions repartides per tot el territori, que van des de fàbriques de solucions per a la construcció, plantes de formigó, o fàbriques de prefabricat de formigó fins a instal·lacions d’economia circular, entre altres. 


Un nou Molins 
Hem marcat enguany una nova fita en la nostra història llançant una nova identitat corporativa. Així, hem unificat les nostres marques comercials presents en el territori espanyol -Ciments Molins Industrial, Promsa, Propamsa, prellisa-Prenavisa i Precon- sota una mateixa identitat. 

La renovació de la identitat visual i la unificació dels negocis representa millor el que és avui dia Molins, un soci global de solucions innovadores per a la construcció, que engloben des de ciment, morter i formigó fins a solucions prefabricades o de paisatge urbà. El nou lema “Construïm el present. Impulsem el futur” reflecteix la nostra evolució que ha iniciat un nou capítol en la seva història empresarial amb un propòsit molt clar: impulsar el desenvolupament social i la qualitat de vida de les persones creant solucions innovadores i amb atributs sostenibles per a la construcció. 

Aquesta evolució reivindica la nostra funció transformadora de la societat i de les ciutats: les nostres solucions, innovadores i amb atributs sostenibles, permeten la construcció d’edificacions claus per al desenvolupament de la societat com, per exemple, escoles i hospitals, i que connecten llocs i persones, mitjançant la construcció de carreteres, vies ferroviàries, ports o aeroports. 

Segons remarca Marcos Cela, el nostre conseller delegat, “aquest canvi representa una oportunitat única per a donar-li un nou impuls a una marca associada fermament amb conceptes clau com són la sostenibilitat i la innovació”. Per a això, hem definit una estratègia clara: partint de la seva sòlida base en la fabricació de ciment amb menors emissions de CO₂, aposta per la innovació i la sostenibilitat per a expandir el nostre catàleg de productes. Això inclou formigons sostenibles, paviments, solucions prefabricades, morters especials, sistemes d’aïllament tèrmic d’edificis, mobiliari urbà i economia circular, entre altres. 

“El ciment és la base de la companyia, representa el 60% del nostre negoci actual i estem invertint a reduir les emissions fins a arribar al net zero 2050. No obstant això, avui som una companyia que ofereix un ampli catàleg de solucions per a la construcció i la nostra estratègia a llarg termini és continuar creixent en tota mena de solucions constructives de manera que puguem oferir un servei cada vegada millor als nostres clients”, afirma Cela. 

Ens posicionem, així, com un líder en la transició cap a la construcció sostenible, oferint als nostres clients productes que no sols compleixen amb els més alts estàndards del sector, sinó que també promouen un futur més verd i responsable. 

Publicat a les principals capçaleres de Prensa Ibérica.