-
Negocis
-
Ciments
La nostra presència a
-
Formigó i àrids
Presència a
-
Solucions prefabricades
Presència a
-
Solucions per a la construcció
Presència a
- Paisatge urbà
- Economia circular
-
Ciments
- Sostenibilitat
- Inversors
- Sobre nosaltres
- Actualitat
- Contacta’ns
Llancen una nova identitat corporativa per convertir-nos en un referent global en solucions per a la construcció
La nova marca MOLINS unifica les diferents marques comercials existents a Espanya amb una mateixa identitat.
En la nostra aposta per convertir-nos en un referent global en solucions innovadores i sostenibles per a la construcció, marquem una nova fita a la nostra història i llancem una nova identitat corporativa. Unifiquem les nostres marques comercials a Espanya -Ciments Molins Industrial, Promsa, Molins, Pretersa-Molins i Precon- sota una mateixa identitat que representa una àmplia gamma de productes i solucions per a la construcció.
El nou lema “Construint el present, impulsant el futur” reflecteix l’evolució a la nostra marca i un nou capítol a la nostra història empresarial amb un propòsit molt clar: impulsar el desenvolupament social i la qualitat de vida de les persones creant solucions innovadores i sostenibles per la construcció.
Per això comptem amb una estratègia molt clara a partir de la nostra sòlida base de fabricació de ciment amb cada cop menys CO2, apostar per la innovació i sostenibilitat per expandir el catàleg de formigons sostenibles, paviments, solucions prefabricades, morters especials, sistemes d’aïllament tèrmic dedificis, mobiliari urbà i economia circular.
En paraules del nostre CEO, Julio Rodríguez, “el ciment és la base de Molins, representa el 60% del nostre negoci actual i estem invertint a reduir les emissions fins arribar al net zero 2050. No obstant, avui som una companyia que ofereix un ampli catàleg de solucions per a la construcció i la nostra estratègia a llarg termini és continuar creixent en tot tipus de solucions constructives de manera que puguem oferir un servei cada vegada millor als nostres clients.” Rodríguez remarca que “la nova identitat representa una oportunitat única per donar-li un nou impuls a una marca associada fermament amb conceptes clau com són la sostenibilitat i la innovació”.
Representant una àmplia oferta de solucions
Amb el llançament de la nova marca, creem sis descriptius de negoci que distingeixen les diferents àrees de la nostra companyia i que marquen noves línies de creixement en solucions i productes: “Cement”, “Formigó i àrids”, “Economia circular”, “Solucions per a la construcció”, “Solucions prefabricades” i “Paisatge urbà”.
En aquest procés, unifiquem les nostres marques comercials a excepció d´ESCOFET i CALUCEM, que s´han mantingut per la seva singularitat i especialització; en tots dos casos, s’aplicarà un endós al seu logotip amb la nostra nova identitat, convertint-se en Escofet by Molins i Calucem by Molins.
Espanya
Croàcia
Turquia
Portugal
Bòsnia
Argentina
Mèxic
Colòmbia
Uruguai
Bolívia
Bangla Desh
Tunísia