Notícies

Compromís amb la formació i l’aprenentatge

Continuem el nostre compromís amb la formació durant el segon semestre de 2021, adaptant-nos i aprofitant les oportunitats dels nous mètodes d’aprenentatge digital.

“Una empresa és una comunitat de persones al voltant d’un propòsit. I aquesta comunitat professional es perfila com a ecosistema d’aprenentatge. Un espai on treballar vol dir també aprendre, un espai on hi ha estímuls a l’aprenentatge” (Xavier Marcet).

Una de les restriccions que des de Molins hem hagut d’aplicar a causa de la pandèmia, provocada pel Covid-19, ha estat la limitació d’aforaments en reunions , esdeveniments i formacions. Per adaptar-nos a aquesta nova situació hem adoptat noves maneres de treballar a què no estàvem acostumats.

Òbviament la formació s’ha vist afectada per aquesta situació, per això hem adoptat el format on-line que ens ha permès que més persones s’incorporin a les sessions.

Durant aquest primer semestre de l’any hem realitzat diferents formacions de les que destaquem :

  • Electroneumàtica i electricitat: és de vital importància que les persones que treballen en planta realitzin cursos de formació contínua en matèries relacionades amb el manteniment de la planta i dels equips. En aquest sentit, des de començament d’any s’han realitzat dues formacions i esperem tancar l’any amb dues formacions més en què inclourem mecànica.
  • n
  • Acollida a noves incorporacions: creiem que el procés de benvinguda de les noves incorporacions ha de reflectir com és Molins i les persones que hi treballem. És important ajudar els nous companys a sentir-se còmodes ia adaptar-se a la nostra cultura empresarial.
  • Lideratge i gestió d’equips: destinada a proporcionar eines que ajudin, a les noves incorporacions i promocions, en la gestió d’equips de treball.
  • Competències comercials: amb l’objectiu de formar tot l’equip comercial a millorar les seves habilitats i donar-los eines per ajudar-los en la gestió del dia a dia.
  • Tècnic-comercial de productes: formació interna on- line que es fa de manera continuada tot l’any destinada a l’equip comercial i d’atenció al client. Aquestes formacions la porten a càrrec els Product Managers i els caps de divisió per donar a conèixer nous productes i explicar quines són les seves característiques, posada i experiència en obra, política de preus, etc.
  • Contra incendis: realitzada per l’equip de Pronatur amb l’objectiu de saber gestionar conats d’incendi i la utilització de bombones d’oxigen.
  • Continuada en línia:  formació en diferents àrees com ara idiomes, paperless, digitalització, Power BI, prevenció de riscos laborals, prevenció d’incendis, ciberseguretat, etc.

Seguirem el nostre compromís amb la formació durant el segon semestre de 2021 , adaptant-nos i aprofitant les oportunitats dels nous mètodes d’aprenentatge digital.