Nota de premsa

Ciments Molins llança una nova identitat corporativa per convertir-se en un referent global en solucions per a la construcció.

La nova marca MOLINS unifica les diferents marques comercials existents a Espanya amb una mateixa identitat.

Alineat amb la nova identitat, Molins llança Susterra la nova gamma de solucions sostenibles.

En la seva aposta per convertir-se en un referent global en solucions innovadores i sostenibles per a la construcció, Molins marca una nova fita a la seva història i llança una nova identitat corporativa. Així, la companyia unifica les seves marques comercials a Espanya -Cements Molins Industrial, Promsa, MOLINS, Pretersa-Prenavisa i Precon- sota una mateixa identitat que representa una àmplia gamma de productes i solucions per a la construcció.

El nou lema “Construint el present, impulsant el futur” reflecteix l’evolució a la marca de Molins i un nou capítol en la seva història empresarial amb un propòsit molt clar: impulsar el desenvolupament social i la qualitat de vida de les persones creant solucions innovadores i sostenibles per a la construcció.

Per això l’empresa té una estratègia molt clara a partir de la seva sòlida base de fabricació de ciment amb cada cop menys CO2, apostar per la innovació i sostenibilitat per expandir el catàleg de formigons sostenibles, paviments, solucions prefabricades, morters especials, sistemes d’aïllament tèrmic dedificis, mobiliari urbà i economia circular.

En paraules del CEO de Molins, Julio Rodríguez,

“el ciment és la base de la companyia, representa el 60% del nostre negoci actual i estem invertint a reduir les emissions fins arribar al net zero 2050. Tot i això, avui som una companyia que ofereix un ampli catàleg de solucions per a la construcció i la nostra estratègia a llarg termini és continuar creixent en tot tipus de solucions constructives de manera que puguem oferir un servei cada cop millor als nostres clients”.

Rodríguez remarca que

“la nova identitat representa una oportunitat única per donar un nou impuls a una marca associada fermament amb conceptes clau com són la sostenibilitat i la innovació”.

Representant una àmplia oferta de solucions

Amb el llançament de la nova marca, Molins ha creat sis descriptius de negoci que distingeixen les diferents àrees de la companyia i que marquen noves línies de creixement en solucions i productes: “Cement”, “Formigó i àrids”, “Economia circular”, “Solucions per a la construcció”, “Solucions prefabricades” i “Paisatge urbà”.

En aquest procés, Molins unifica les marques comercials dels seus negocis a excepció d’ESCOFET i CALUCEM, que s’han mantingut per la singularitat i l’especialització; en tots dos casos, s’aplicarà un endós al seu logotip amb la nova identitat de la companyia a la qual pertanyen, convertint-se en Escofet by Molins i Calucem by Molins.

El canvi d’identitat visual serà efectiu a partir del 17 de maig a tots els negocis de Molins a Espanya i es podrà trobar a totes les webs, xarxes socials i als principals centres de treball de Molins. Durant els propers mesos, Molins continuarà implementant de manera gradual el canvi visual en tots els seus aplicatius.

Molins llança “Susterra”, la nova gamma de solucions sostenibles

Alineat amb la nova identitat, Molins també ha llançat al mercat Susterra, la nova gamma de solucions que agrupa tots aquells productes i solucions de l’empresa que permeten fer un salt significatiu en l’àmbit de la sostenibilitat. Aquesta nova gamma distingeix els productes i les solucions amb una forta contribució a la reducció d’emissions i descarbonització, a l’economia circular, o també que promoguin un entorn de treball més segur per a les persones.

Susterra neix per donar un nou impuls al “Sustainability Roadmap 2030” de la companyia, i serà un catalitzador per assolir un formigó amb zero emissions el 2050.