Projectes
La menor quantitat d’elements, línies i ombres fan que aquesta tipologia es consideri d’un valor estètic més alt que les dobles T.
Més apropiades que les dobles T en el cas de passos sobre llits a baixa altura.
Les preloses de voladís són autoportants i inclouen ancoratges per a baranes provisionals durant l’execució de la llosa, envans laterals “parapastes” i ancoratges auxiliars per als faldons metàl·lics de la imposta.
El replanteig de les preloses s’adapta al traçat corb dels viaductes. n
La menor quantitat d’elements, línies i ombres fan que aquesta tipologia es consideri d’un valor estètic més alt que les dobles T.
Permeten allotjar instal·lacions al seu interior, sota sol·licitud del client.
Més apropiades que les dobles T en el cas de passos sobre llits a baixa altura.
Les preloses de voladís són autoportants i inclouen ancoratges per a baranes provisionals durant l’execució de la llosa, envans laterals “parapastes” i ancoratges auxiliars per als faldons metàl·lics de la imposta.
El replanteig de les preloses s’adapta al traçat corb dels viaductes. n
< ul class="">
Les bigues es munten amb el peralt i el pendent longitudinal requerits, facilitant que el tauler s’ajusti al traçat.
El mínim nombre de bigues assegura un rendiment de muntatge elevat.
La menor quantitat d’elements, línies i ombres fan que aquesta tipologia es consideri d’un valor estètic més alt que les dobles T.
Permeten allotjar instal·lacions al seu interior, sota sol·licitud del client.
Més apropiades que les dobles T en el cas de passos sobre llits a baixa altura.
Les preloses de voladís són autoportants i inclouen ancoratges per a baranes provisionals durant l’execució de la llosa, envans laterals “parapastes” i ancoratges auxiliars per als faldons metàl·lics de la imposta.
El replanteig de les preloses s’adapta al traçat corb dels viaductes. n
Arteses – Autovia Jaca-Santa Cilia
Solucions
Quatre viaductes de 2 calçades (11,80 m), de dues bigues d’entre 28-49 m de longitud i entre 4 -18 obertures isostàtiques, amb piles executades “in-situ”.
A destacar: